úterý 25. března 2014

Něco málo o mě ...TAG

Krásný den,

rozhodla jsem se vám o mě něco málo prozradit. Maličkosti už jste z mého blogu možné vyčetli, ale tady něco více...
Otázky jsem si vypůjčila od Lucy


Totohle citátu bych se moc ráda držela, bohužel to ne vždycky s mou náladovostí vyjde...


1) Tvoje vlasy - od přírody světle až středně hnědé, ale už poslední tři roky tmavě hnědá, dlouhé a relativně husté
2) Oči - modrošedé
2) Oblíbená věc - lak na nehty, jak jinak ☺
3) Oblíbené pití - zelený čaj, voda, mochito nebo víno - podle chuti
4) Vysněné auto - nemám, ale mám moc ráda VW

5)  Fóbie - pavouci - opravdu je nemám ráda a přesně na mě sedí - "Největší strach z pavouků mám až ve chvíli, kdy najednou zmizí"
6) Ty za deset let - tak to bych ráda věděla, snad spokojená s kariérou i se soukromým životem
7) S kým si strávila včerejší večer - s kamarádkou na Skypu
8) Co nejsi - dokonalá a nepřející
9) Co máš na sobě - džíny, sako a tričko (právě jsem přišla z práce)
10) Tvoje oblíbená knížka - nejsem knižní typ, ale tím neříkám, že mě čtení nebaví, naposledy se mi moc líbil Alchymista

Zdroj
11) Poslední jídlo, co jsi jedla - zeleninový salát s kuskusem (teď to vypadá, že žiju taaaak zdravě ;) )
12) Tvůj život - razím heslo, že každý má osud ve svých rukou
13) Tvoje nálada - momentálně dobrá, svítí sluníčko - většinou ale hodně proměnlivá ☺
14) Tvé ideální léto - moře, sluníčko, opalování, dobré jídlo a poznávání nepoznaného
15) Kdy ses naposledy smála - v práci ?

16) Tvůj počítač - Lenovo s nefungující klávesnicí (vylila jsme do něj nezvykle rozehřáty kokosový olej - neptejte se jak ☺)
17) Pivo - nepatří mezi moje oblíbené nápoje, ale k jídlu ho můžu
18) Zima - tři měsíce a víc ani ťuk
19) Dovolená = léto
20) Tvá postel - klasika Ikea, bílá, veliká, pohodlná

21) Láska - nepostradatelná
22) Zlozvyk - náladovost a nezavírání šampónu a sprchových gelů v koupelně
23) Co tě vytočí - zbytečné otázky a zbytečné opakování toho, co už jsem řekla
24) Co děláš, když si nervózní - dávám na frak nehtové kůžičce :(
25) Na které straně postele spíš - na levé

26) První oblíbený plyšák - měla jsem plyšovou pohovku a na něm dva medvídky - Dášu a Mášu - Dášu jsem měla ráda, Mášu vůbec ☺
27) Umíš něco zajímavého se svým tělem - dokážu se dotknout jazykem nosu :D
28) Které je tvoje nej nezdravé jídlo - všechny ty nezdravé jsou nej

A jak to máte vy??

6 komentářů:

  1. Za to nezavírání lahviček bych tě ukamenovala...to dělá můj chlap a furt mu nadávám =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nadává ten můj :D tak se to taky musím odnaučit :D

      Vymazat
  2. MySmallHappinesses neprohodíme si je? =DDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Super TAG :) takže jsem si ho vypůjčila :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby