středa 23. dubna 2014

Recenze - Novinky Balea Beautiful Long Shampoo vs. Schwarzkopf Essence Ultime

Krásný den, 

po několikatýdenním testování pro vás mám dnes recenzi dvou novinek, které jsou na trhu několik týdnů. Šampony obecně střídám, už dlouho jsem neměla jeden a ten samý dvakrát po sobě. Nutno říct, že na každé vlasy určitě účinkují jinak. Já mám vlasy dlouhé, husté, rovné a těžké - tzn. často zplihlé. Nelíbí se mi, když mám vlasy jemné a tím pádem bez objemu. Jeden z šampónů mi opravdu k objemu dopomohl. Který? 



Ano, začnu tím, který mě mile překvapil a tím je šampón od Balei - Balea Professional Beautiful Long Shampoo. Šampon má svěží zajímavou vůni, která na vlasech zůstává, je hustší konzistence. Neobsahuje silikony a naopak obsahuje keratin. Slibuje zdravé a silné vlasy od kořínků až ke konečkům. 



"Testem", který popisovala ve svém článku Kája z Plum Foolery by neprošel ani jeden ze šampónů. Popravdě, moc na složení nekoukám, podívám se na silikony a tím to pro mě většinou končí, často ani to ne.


A jaké jsou mé vlasy po použití Beautiful Long šampónu od Balei? 
  • pevnější 
  • objem je viditelný 
  • vlasy si myji až třetí den (u ostatních šampónů musím každý druhý den, já vím, je to hodně, ale nemůžu si pomoct)
  • vlasy jsou lesklé a nejsou suché
Jednoduše moje vlasy jsou přesně takové, jaké bych je chtěla mít pořád, pevné a nadýchané. 
Myslím, že pokud Vás trápí dlouhé těžké vlasy bez objemu, určitě stojí za zkoušku. Cena 1,45 Euro. 


Druhým šampónem je Essence Ultime od Schwarzkopf - Biotin Volume Shampoo, pro jemné, rovné vlasy bez objemu. Vůně je také moc příjemná a stejně tak na vlasech zůstává. Šampón slibuje až o 80% větší objem. Ha ha ... 
Hlavním trhákem je v tomto případě Biotin - Vitamín H (nebo také B7) - nedostatek vitamínu B7 se projeví na vzhledu kůže, stejně tak jako na vzhledu nehtů a vlasů.  


A jak funguje? 
Vlasy nejsou tak jemné, jako když použiji obyčejný šampón pro normální vlasy, ale objem rozhodně nemají - nebo nijak závratný. Vlasy jsou lesklé a nevysušené. Jako velké mínus vidím to, že se mi po něm vlasy opravdu rychle mastí. Za cenu 6,95  Euro bych očekávala větší zázrak. Essence Ultime mě v tomhle případě opravdu zklamal. Za tu cenu jedině John Frieda. 


Máte s těmito šampóny zkušenosti? A který vyhovuje vám? Tip pro dlouhé vlasy bez objemu? 

13 komentářů:

  1. První Balea šampon vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Baleu jsem měla asi 2x (po každé jiný druh) a nikdy mi "nepomohly" spíše naopak, vlasy mi zmastily a zplihly. Swarzkopf jsem teda nezkoušela. Jinak za sebe razím heslo Aussie je lék na všechno, zkus jejich objemnou řadu (já mám objem, takže nevím jaký je) a nebo miracle řadu (tu mám vyzkoušenou a nic jiného nepoužívám cca 3 měsíce) a třeba ti taky udělá krásné vlasy =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já můžu jenom tu řadu Professional, třeba ten kokosový šampon, co si hodně holky chválí, te nemůžu.. a Aussie už jsem zkoušela, ale nevyhovovala mi vůbec, měla jsem právě tu řadu Volume a vlasy jsem měla extrémně jemné :(.
      Přesně jak jsem říkala, pro každého je vhodné něco jiného ...

      Vymazat
  3. Zrovna mám doma Baleu pro hnědé vlasy a jsem spokojená. Nejsem nadšená, ale za tu cenu nelze očekávat nic extra. Může jen příjemně překvapit. Taky po ní nemám tak jemné vlasy jako obvykle a to mi vyhovuje. Na řadu od Schwarzkopf jsem koukala, ale nakonec jsem sáhla po nízké ceně :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem vzorek šamponu a BB krému Essence a docela jo...ušel:-) Protože občas ujedu na něčem z katalogu, používám šampon a kondicionér od Pierre Ricaurd. Musím zaklepat, že je výbornej, a vůní mi trochu připomíná Flower od Kenzo:-) Ale on i multivitamínovej z Lidlu je docela dobrej. Co nesnášim, je Schauma...furtchbar...Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na šampon od Pierre Ricaurd se musím podívat, ještě jsem nezkoušela a se Schaumou mám uplně stejné zkušenosti, mám tak rozlítaný vlasy potom a jemný.. a máma nekupuje nic jinýho, si musim vždycky sebou táhnout něco vlastního :)

      Vymazat
  5. Sorry, jmenuje se Ricaud:-) Já si taky musim vozit k mámě vlastní věci, ona totiž používá jen to, co co jí dam já, protože mi to nevyhovuje. Takže má doma celkem dobrou zásobu. Před rokem jsem měla snad stresem či já nevim proč, docela nehezkou pleť a nechala jsem se ukecat ke koupi krému od Sisley. Strašný...ještě mi dala vzorek odličovacího mléka, masky na smíšenou pleť a dvou peelingů. Asi jsem alergická na drahé krémy, ale to odličovací mléko jsem se ani neodvážila otevřít, aby na mě něco nevyskočilo. A protože jsem si musela nabít hubu podruhý, koupila jsem si rtěnku Sisley a ta je taky úplně na....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to jsou story :D začni to taky sepisovat :) protože takový odstrašující zkušenosti se jenom tak nevidí :D Já teď šla do Clinique, protože už fakt nevím coby, byla jsem i u kožní ... no určitě si o tom počteš tady :D A kosmetiku jsem asi nikdy nereklamovala, teda jednou parfém, byl smradlavej, zkaženej nebo co... ale jinak nic :D a popravdě bych byla líná tam jít, kdyby to nestálo tolik

      Vymazat
  6. A ještě mam otázku, už jsi někdy reklamovala kosmetiku? Já na podzim v Bodyshopu reklamovala balzám na rty, protože jsem se z něj mohla zbláznit a ta prodavačka mi řekla, že jsem první zákaznice za celou dobu, co tam ten krám stojí, která šla něco reklamovat:D A pak jsem ještě v DM reklamovala od Alverde olej na vlasy, protože příšerně smrděl a ty 2 eura jsem si prostě vydupala:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já teď sice používám už dlouho dobu šampón Matrix, který je takřka bezedný, ale ten od Baley mě zaujal. Každopádně na složení taky nekoukám. To dělám jenom u jídla. Přijde mi trochu jako nesmysl chtít po šampónu, abych měla vlasy s dvakrát větším objemem, lesklé, voňavé a nejlíp aby mi po něm vyrostly o dvacet centimetrů za dva dny (tady samozřejmě trochu přeháním :D) a zároveň aby tam nebyly chemikálie. Takže u šampónů jsem na tom se složením stejně jako ty a Baleu určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ale zase když stojí šampon 250 Kč, tak počítám, že už nějakou změnu pocítím...ale máš pravdu - nejhorší jsou ty slogany u reklam - o 80% větší objem :D :D to mám maximálně když si nakulmuju celou hlavu :D

      Vymazat
  8. Obsahuje Schwarzkopf silikony? děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby