neděle 23. března 2014

My - kosmetika z Íránu

Krásný den všem,

k vánocům jsem dostala od sestry mého přítele kosmetiku My, kterou mi přivezla z domova. Ano, někteří z váš jistě již vědí, můj přítel je z Íránu a i já už měla to štěstí tuto krásnou zemi navstřívit. Více o tom zde.



Kosmetiku jsem si musela oťukat a zde jsou mé dojmy:

Kosmetika My je jedinou vlastní dekorativní značkou v Íránu, paradoxně se ale vyrábí v Německu. Jinak jsou k dostání téměř všechny evropské značky, na které jsme zvyklé u nás. Cenově patří k levnějším, což se podle mého názoru odráží i na kvalitě. Já vím, darovanému koni..., ale recenze je recenze.


Tvářenka v odstínu 05 Bare Natural patří k těm lepším věcičkám. Relativně dobře pigmentovaná, pro mě padnoucí odstín. Výdrž nic moc, hodně práší.


Pudr jsem na obličeji neměla vůbec, je na mě moc oranžový. Ani v létě ho nepoužiji, má moc žlutý podtón. Je v odstínu 13 Daisy a nedokážu posoudit, jak vypadají světlejší odstíny. Pravdou je, že Íránky nemají vždy tmavou pleť, jak by se možná předpokládalo. Naopak jsou často velmi světlé, ale mají právě ten žlutý podtón. Pudr je relativne hodně krycí, ale stejně jako všechno ostatní - hodně prášivý. 


Stíny jsou ve velice zajímavém odstínu - zeleno-stříbrném 60 Silk. Nejsem zrovna fanoušek stínů, takže nedokážu moc posuzovat. Jsou opět prášivé, relativně dobře pigmentované. 


Íránky milují výrazné rty a obecně výrazné líčení. Já jsem si poslední dobou hodně oblíbila rtěnky, ale lesk není nic pro mě. Nemám ráda ten pocit ulepených rtů, který po většině lesků mám. Tento je v odstínu 105 Shimmer, krásně voní, dlouho drží. Ale ten šimr a lepivý pocit  - ten tomu ubírá na hodnocení. 


Rtěnka je ale absolutně božská. Krásný odstín 55 Sugar Plum. Skvělá pro denní nošení, obsahuje aloe vera a krásně hydratuje. Takže dávám jedničku s hvězdičkou. 


Řasenka má skvělý kartáček, ale zdá se mi, že obsahovala strašně málo barvy (nebo jsem ji špatně zavřela). Řasy skvěle rozdělila, neslepovala, zvýraznila a udělala skvěle i spodní řasy. 

Co vy a neznámé značky? Rády zkoušíte něco nového? 


6 komentářů:

  1. asi bych do toho nešla =/ působit to na mě hrozně lacině =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic moc, ale co jsem pochopila, tak s designem si nemusí moc dělat hlavu, když je to jediná vlastní levná značka - tak to lidi stejně koupí.

      Vymazat
  2. Je úžasné poznávat kosmetiku jiných krajů. Já osobně bych brala klidně tu řasenku ( u té se mi líbí moc ten kartáček) a nepohrdla bych ani rtěnkou či tou tvářenkou. Nevíš na kolik zhruba ta jejich kosmetika vychází? Do Íránu se nejspíš nepodívám, jen tak pro přehled... :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenka vypadá moc fajn, ale asi jsem ji fakt nedovřela a moc parády s ní teda nestihla :) a rtěnka je krásná a moc příjemná, kolik přesně stojí to nevím a těžko říct, mají tam hroznou inflaci a teď už nakupují v milionech :D (asi jako dřív Itálie) ...ale obecně bych řekla přesně něco mezi našíí Essence a Catrice...

      Vymazat
  3. Rtěnka a řasenka vypadají moc dobře. Na lesky taky moc nejsem, snad každý lepí :(

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby