pondělí 14. října 2013

Nejlepší makeup EVER - La Roche-Posay Toleriane Teint

Dnes pro Vám mám můj nový objev, který jsem vyzkoušela na doporučení od kamarádky. Moc mě zajímal, jaký makeup používá a sdělila mi svoje tajemství = La Roche Posay s tím, že ho používá dva roky, nezná lepší a může ho jen a jen doporučit. Takže jsem naváhala a vyrazila do lékárny. Předem jsem si na internetu prozkoumala odstíny a odstín 11 se mi zdál jako ideální. Nejnižší číslo je 10, ale ten se mi zdá příliš oranžový. Podle mě je 11 jeden z novějších odstínů a sedí mi líp než 10. Tmavší rozhodně není. 




A teď už k samotnému makeupu, opravdu jsem doposud nevyzkoušela nic lepšího. Jak už sám název napovídá : Fluidní korektivní make-up Toleriane Teint, je opravdu krycí. Malé nedokonalosti zakryje ihned a dá se použít i lokálně jako korektor. Co se mi na něm moc líbí je, že má i hojící účinky. Mám opravdu problematickou pleť, takže mi vyhovuje po všech stránkách. A pleť po něm vypadá opravdu krásně svěže. 
Dalším plusem je ochranný faktor 25. Cena tady 18 Euro.


Zde konkrétní popis produktu (převzato z parfemy.cz)

Fluidní make-up Toleriane s inovativní texturou je vhodný pro citlivou a intolerantní pleť. Koriguje všechny nedostatky pleti a dokonale sjednocuje její barvu díky vysoce krycím schopnostem. Díky nové patentované látce zajišťuje snadnou aplikaci.
Výhody:
  • pleť je chráněna díky SPF 25,
  • snadno roztíratelná fluidní textura,
  • koriguje střední až závažnější nedokonalosti pleti,
  • nezpůsobuje podráždění - vysoká tolerance,
  • bez konzervantů, bez parfému,
  • testováno na citlivé a intolerantní pleti,
  • nekomedogenní - neucpává póry.
Účinky:
  • sjednocuje barvu pleti,
  • účinně kryje nedokonalosti pleti,
  • pleť vypadá přirozeně bez efektu masky,
  • získává dlouhodobý příjemný pocit lehkosti a hebkosti.

Se vším, co tu stojí souhlasím, za mě je to zatím nejlepší makeup, jaký jsem kdy měla. Speciální body dávám, že se pleti opravdu krásně přizpůsobí a nevypadá jako maska a zároveň opravdu dobře kryje. Krásně pleť hydratuje a pleť vypadá zdravější. Jedinou nevýhodu, jakou tento make-up má, jsou jeho odstíny...bledulkám určitě sedět nebude. 

Hledáte-li makeup na problematicku pleť, tak ho osobně opravdu moc doporučuju. 
Jaký je Vás nejoblíbenější makeup? Máte s La Roche-Posay zkušenosti?

(Omluvte fotky, ale za světla už fotit nestíhám :(  ) 

10 komentářů:

  1. Mně doporučuje moje dermatoložka produkty od La Roche-Posay, zatím jsem vyzkoušela jen pleťový krém, který byl ale super na mojí suchou pleť se sklony k ekzému. Momentálně jsem make-up kompletně vyřadila, ale tohle by mohlo být celkem dobré, možná ho zkusím:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je opravdu vhodný...a je to poznat po prvním použítí, tak třeba budou mít někde v lékárně vzorečky ...

      Vymazat
  2. Looks very good...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovědětVymazat
  3. Také používám make up od La Roche-Posay, ale jinou verzi. Tenhle možná vyzkouším, díky za tip :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za to stojí :) ale když už máš jinou verzi, tak víš, jak s ním pleť reaguje... ale já jsem skutečně nadmíru spokojená :)

      Vymazat
  4. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice product!!! thank you so much for your visit!
    I follow you with GFC and Bloglovin!
    Have a nice day! and my heart in bloglovin for you too!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda, já zrovna bledulka jsem :-(
    Moc hezký článek :)

    Hedwica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě doporučuji zkusit testery, nejlépe si odnést nějaké domů, třeba to nebude tak tmavé, za tu zkoušku to stojí ;)

      Vymazat
  7. Mala som ho dávnejšie a bola som oranžová ako pomaranč navyše sa mi po ňom vyhadzovali vyrážky ešte viac ako obvykle, takže nič pre mňa. Make-up dermatokozmetiky mi vôbec nesedia hlavne kvôli odtieňom.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby