čtvrtek 27. března 2014

Jaké je to vyhrát Give Away očima čtenářky Zuzky


Krásný den všem,


dnes mám pro vás netradiční článek v podání Zuzky, mé čtenářky, která Vám přiblíží jaké je to vyhrát v Give a dostat ten vytoužený balíček. Napadá mě, že je to relativně dobrý nápad pro ty, kteří mají co sdělit, ale sami nemají blog. Takže - pokud máte něco na srdci, ale nemáte blog a rádi byste se svou recenzí či zkušenostmi podělili dále, neváhejte a napište mi.


Protože jsem zcela očividně šťastlivec, vyhrála jsem jarní GA u Péti na blogu My Small Happinesses. Určitě jste GA zaznamenaly, popř. se jí i zúčastnily, ale jako vždy Vás ta mrcha random nevybral ☺. Na mě se jarní štěstí usmálo, takže se s Vámi podělím o své dojmy z balíčku.
Balíček ke mně putoval až z Německa, takže jsem ráda že zdárně trefil a naše pošta si z něj neudělala podtácek na kafe.


Klasická bublinková obálka, která ochrání obsah, všichni známe


Co se skrývalo uvnitř taky určitě víte, přece jen bylo to už vyfoceno v samostatném článku ale proč se na to hned vrhat bezhlavě? Hezky pomaloučku rozbaluji…



…a kouká na mě papír se vzkazem (který vždy potěšíJ) plus už se začíná klubat i obsah!
 

Milý vzkaz (ten se samozřejmě musí přečíst jako první, vzdát tím hold pisatelce odesilatelce) jako taková rozehřívala před poklady které se ukrývají v hlubinách bublinek…



….a tadá, celý obsah obálky na hromádce.


Musím říct, že obsah balíčku je jako namíru šitý ženským v ČR. Proč? Protože Lip Butter tady neseženeme, lak od P2 který se potvora otočil tak aby zůstal v anonymitě také ne a gumičky které nemačkají vlasy? Zatím jsem je v drogerii neviděla. Nemluvě o jednorázovém aplikátoru očních stínů (to bude hrozná sranda, asi jako poprvé nasazovat umělé řasy) a malinovém sprcháčku od pro mě neznámé značky. Tímto jedním malým balíčkem se ke mně dostala spousta věcí které jsem chtěla vyzkoušet a protože nemám blog, chtěla jsem se aspoň trochu odvděčit za výhru tímto článkem. Recenzovat produkty nebudu, Lip Butter načnu až spotřebuji minimálně 1 starý balzámek (ach já jsem tak rozumná) a na použití laku mám momentálně moc děsivé nehty, takže na mě krasavec musí chvilku počkat. Ale do gumiček už jsem se nabořila! Hrozný nezvyk při sundávání, člověk musí pomaleji, ale jinak drží pěkně na vlasech, vypadají vtipně a vlasy určitě nejsou tak zmačkané jako u klasických. Jednorázové stíny, na ty si někdy vyhradím celý den, protože s mojí šikovností to bude potřeba a sprcháček si užiju dnes večer.

Balíček je prostě skvělý a mám z něj radost. Kdo by neměl, že ano? Tímto zdravím Peťu a ještě jednou jí děkuju za výhru a přeji spoustu článků na blogu!

Zuzka 

*Zuzko, moc děkuji za skvělé první dojmy a těším se třeba zase u příští Give ☺. Petra *

7 komentářů:

  1. Věřím, že tento balíček české čtenářky jistě potěší. Já si svoje chmury léčím pravidelně v německých drogeriích a parfumeriích. Pokud má někdo cestu do Německa, právě mají v Douglas a některých Müller parfumeriích super Angebot na mini verzi krému Lancome Hydrazen. Za 9.99€, což neni ani čtvrtina nákupu na víkend, míň než oběd u Číňana, míň než šméčková řasenka. A objevila jsem další zázrak, multilíčidlo od Artdeco, je to rvářenka a rtěnka v jednom. Krásné praktické balení se zrcátkem. Nikdy jsem tvářenku nepoužila, protože jsem bledá a myslela jsem si, že budu jako kraslice a nevěděla jsem, jak ji nanášet. Tahle věcička je úplně boží. Toužila jsem po podobné od Bobbi Brown, ale už netoužim. Přeju Ti, ať si balíček užiješ a Petře další blogování. Hanka/Stuttgart.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten Lancome mě moc zaujal :) možná vyrazím v pondělí :), hodně teď přemýšlím o Clinique, je to investice, ale já zkouším pořád něoc z drogerky a pak se mi to tam válí... tak jednou něco pořádnýho a měla bych z toho i radost možná

      Vymazat
    2. Občas mají i cestovní balení od Clinique. Ale upřímně, já Clinique, až na pudr a řasenku moc nevyhledávám. Asi mi i vadí, že je to neparfémovaná kosmetika a co si budu nalhávat, já mam krémíčky ráda voňavé a nejraději mam od Esteé Lauder, protože voní jak okurka. Tenhle Hydra Zen voní jako růže:-D Trošku déle se vstřebává, ale pleť je pak sametová. Krémy z drogerie moc nekupuju. Jen pleťové masky v pytlíčku, ale nejlepší je od Avonu. Ne...nekecám, i Avon má věci, které jsou nepřekonatelné. ha ha.

      Vymazat
    3. Já začala používat obyčejnou růžovou vodu (tu co se prodává např. u Turků na vaření - stejná jako prodávají v kosmetice, jen tak o 7 Euro levnější :D), ale nemůžu, když jsme s přítelem :D hrozně mu to smrdí, ale dělá to zázraky, stahuje to póry a stojí max 2 Eura...mám v plánu o tom napsat - tak díky za tipy... možná zkusím nakoupit něco online.

      Vymazat
    4. Ta růžová voda nezní špatně. Bohužel to mam daleko do tureckých čtvrtí, ale podívám se.

      Vymazat
    5. Mají ji i v čínských krámcích, určitě na to někde natrefíš...

      Vymazat
  2. Pěkný článek, dojmy od čtenáře potěší každou blogerku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby