sobota 15. března 2014

DM Lieblinge box číslo 2

Krásné sobotní dopoledne,

mám pro vás dnes jen rychlou ukázku toho, co na mě čekalo v mém druhém boxu od DM. O tom, jak box získat jsem vám psala v posledním příspěvku zde. A nezapomeňte, že dnes v 20:00 končí Předjarní GIVE AWAY .




Tentokrát bylo DM opravdu štědré a za cenu 5 Euro jsem si domů přinesla výrobky v několikanásobně vyšší hodnotě. 


V boxu na mě čekalo tělové mléko do sprchy od Nivei. Je všude opěvované a já ho ještě nevyzkoušela. Tak teď můžu chybu napravit. Cena 3, 45 Euro. 

Balea šampony mám ráda, především z řady Professional. Tento pro dlouhé poškozené a třepící se vlasy rozhodně využiji. Cena 1,45 Euro. 


Holící strojek Venus s vůní a hydratující technologií Olaz a jemným peelingem pro mě bude také novinkou. Jsem zvědavá, jestli poznám rozdíl od obyčnejné strojku na žiletky. Cena 11,95 Euro. 


Deodoranty Dove mám moc ráda. Tento má 75 ml ale slibuje stejnou výdrž jako velké balení. Obsah by měl být účinnější. Tak uvidíme. Cena 1,85 Euro. 


Garnier Ultra Lif Complete Beauty  - Intensiv Serum. Sérum proti vráskám, pro jemnou pleť, zpevnění pleti a intenzivní sílou proti stárnutí pleti. Ano, možná bych mohla ještě nějaký pátek s takovými krémy počkat. Ale z drogerie to podle mě stejně nebude mít nějaké hluboké účinky a tak ho i tak vyzkouším. Cena 10,95 Euro. 


Poslední položkou je třídílná sada laků na nehty od P2. Je to UV Set, který je vhodný pro UV lampu, ale stejně tak by měl tvrdnou za denního světla (i když s o něco delší dobou). Na tento set jsem moc zvědavá. Obsahuje base coat, barevný lak - u mě v růžovém odstínu a top coat. 

Doba schnutí na denním světle je několikrát delší než pod UV Lampou, ale podle návodu to vypadá, že schne stejně tak dlouho jako obyčejný lak. Určitě se těště na recenzi. Cena 11,85 Euro. 


...............................................................................................

Podtrženo, sečteno, tento DM Lieblinge BOX obsahuje produkty v celkové hodnotě 41,5 Euro. 
Už se moc těším na vyzkoušení. 

Mějte krásný víkend 






15 komentářů:

  1. Tak tento boxík je opravdu povedený! Samé pěkné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho boxu by som brala všetko :D Fakt sa im podaril :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám pořádně našlapaný box. Moc se mi líbí, využila bych všechno.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. wow, souhlasím s holkama. Box je opravdu slušný! ty laky mě zaujaly asi nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaa já chci taky tělové mléko do sprchy s takovou vůníí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Máte pravdu, všechno je super, určitě taky všechno využiju, jen u toho séra od Garnier nevím ...teď jsem objevila věkové doporučení a je to od 30 víš ....možná vyzkouším a poputuje k mamce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, naprosto skvělý box :) Závidím :) Já jsem už od jediného beautyboxu v ČR dávám ruce pryč, protože mě nebaví, jak je tam dokola pořád to samé a často to ani nejsou novinky :(

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vyzkoušela na tři měsíce box v Německu - obdoba Ladyboxu a taky trágo, ještě větší než v ČR - neznámé značky - sice drahé, ale v životě jsem o nich neslyšela ani slovo... takže do toho už taky nejdu.. a teď tady zavedl Box ještě Rossman - za stejnou cenu :D

      Vymazat
    2. záááávidíím :)

      vyzkoušela jsem dva Glossyboxy? sice se mi i docela líbily, ale asi bych si je uz neobjednala

      Vymazat
    3. Ještě se chystám ulovit Douglas Box - tam je to tak, že se nejdřív musí někdo odhlásit z odběru, aby mohl další..cena už je vyšší, 15 Euro, ale jsou tam věcičky od Benefitu a podobně, takže se to vyplatí a jsem zvědavá :)

      Vymazat
  8. fíha tak to je super, aj u nás by mohli spraviť niečo takéto :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela by mě zajímalo, jestli mají něco obdobného v plánu

      Vymazat
  9. Jé, to je super.. Škoda že to není i v ČR :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby