sobota 9. listopadu 2013

Weekend's Nails - Essence Limitka Superheroes - 02 The Incredible

Krásnou sobotu, 

dnes jsem si pro vás připravila představení první vlaštovky z limitky od Essence Superheroes. Kompletní limitku si můžete prohlédnout zde. Já do teď vlastním následující tři krasavce : Nail Polish Thermo 01 fantastic girl, Nail Polish Galaxy Flakes 06 The Awasome a Nail Polish Sand 02 The Incredible. 
O pískovém laku to také dneska bude. V příštím Weekend's Nails vám představím i termo-lak, který je na zimu skvělou vychytávkou.  



Obecně k limitce - v Německu byla velmi očekávanou a podle toho také vypadají stojany. Zatím jsem na ní narazila ve třech drogeriích a všude jsem měla to štěstí na poslední kousek :) Cena je 1,99 Euro za kus a podle mě je výběr tentokrát opravdu povedený. 


Lak s pískovým efektem vypadá moc hezky. Musela jsem lakovat ve dvou vrstvách, pouze s jednou nekryje dostatečně a nedělá tak pěkný efekt. Překvapivě rychle schne a pískový efekt není moc hrubý, což oceňuji. Vydržel mi na nehtech bez porušení 4 dny a další dva se dal ještě nosit bez veliké újmy. 

Nevím, jestli limitka Superheroes dorazí i do Čech, pokud ano, bude to asi se zpožděním. Mimochodem, už jste někdo narazili na limitku Be Loud, o které jsem psala v srpnu? Tvářenky jsou opravdu super a měla jsem info, že v listopadu by měla být u nás. 
Každopádně, pokud někde budete mít štěstí na tuto limitku s laky na nehty, tak určitě doporučuju. Příště vám představím geniální termolak :). 

Krásný zbytek dne. 



4 komentáře:

  1. Já jsem teď na pískových lacích úplně závislá! A ta cena je oproti GS fakt super! Barvička je nádherná, snad je uvidíme tady. Laky na nehty jsou totiž jediné, co většinou od Essence kupuji.
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Je tak ten lak vypadal bozsky :-)
    Xoxolucyfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. já se maximálně těšim na ten termo lak!! a celkově všechny efekty na laky.. jestli to k nám nedorazí tak budu hodně zklamaná:(

    OdpovědětVymazat
  4. Ten efekt mě moc nenadchl, ale barva je nádherná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby