pondělí 11. listopadu 2013

Rychlorecenze - LE Rocking Royals Multicolour Blush C01 Punk Up The Royals

Krásný den,

dnes mám pro vás tvářenku z limitované edice Rocking Royals od Catrice - C01 Punk Up The Royals. Celá limitka je moc hezká, ale nejvíce mě zaujala právě tvářenka. Připadá mi naproto ideální na podzim a zimu.


Barvy jsou hodně intenzivní, stačí stětcem lehce přes tvářenku přejet. V detailu můžete vidět barvy tvářenky, úplně dole je pak kombinace obou barev. Tvářenka opravdu vydrží, na fotce vypadá šimr hodně intenzivní, na tváři vůbec lesklá není. Cena tvářenky je 3,99 Euro. V Německu je limitka od začátku listopadu, jestli bude i v Čechách a kdy se mi bohužel nepodařilo zjistit. :( 

Co říkáte na barvy? 

,

2 komentáře:

  1. Tvářenka je super! Doufám, že k nám dorazí alespoň na příští podzim :D :D

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jo :D je to škoda..koukala jsem, že Catrice nemá v ČR ani FB, kde by sdíleli novinky..a stránky taky asi nebudou moc aktualizovaný :(

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby