sobota 23. listopadu 2013

Weekend's Nails - Claire's Sand Effect

Krásný víkend :), 

dnes mám pro vás vyjímečně lak, který není z drogerie. Je z obchůdku Claire's, který jistě všichni znáte. Mají tam různé doplňky, bižuterii, vlasové potřeby a i něco málo kosmetiky a laky na nehty. Já si vybrala lak s pískovým efektem, v odstínu hodně podobnému Sapphire 02 od Gabrielly Salvete. V Německu GS není k dostání, pískové laky má i P2, ale výběr odstínu není tak veliký. Tohle je tedy pěkná alternativa. 


Srovnávala jsem s GS a podle fotek mi připadá, že Claire's obsahuje větší částečky. Jinak je v odstínu opravdu hodně podobný. Překvapivě rychle schne a jako doposud všechny pískové laky u mě - má relativně vysokou výdrž. Tři, čtyři dny vypadá opravdu dobře a neodlupuje se. Kryje bez problémů  v jedné vrstvě, já jsem na obrázcích použila použe jednu, ale při použití dvou by jistě vypadal na fotkách lépe. Mě se ale u vrstvení pak často lak odlupuje (nejen pískové, ale i normální). Jediné, co bych mu snad vytkla, je cena - stojí téměř 5 Euro. 




Už jste zkoušely laky na nehty od Claire's? Jaké máte zkušenosti?? 


4 komentáře:

  1. nemám zkušenosti s touhle značkou, ale líbí se mi jakýkoli fialový lak na nehtech .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se poslední dobou líbí všechno fialové :D

      Vymazat
  2. Fialovou moc nemusím, ale tenhle lak je nádherný!!! Třpytky totiž zas docela můžu:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, a ten pískový efekt není moc hrubý, takže se to nezachytává nikde .. :) jen ta cena ...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby