úterý 13. srpna 2013

Recenze L'oreal Hydra Active 3

Už druhý měsíc mám doma 'novou' řadu od L'oreal Hydra Active 3 - a to ve složení pleťová voda, čístící pleťové mléko a hydratační krém. Pleťovou vodu a mléko používám každý večer, krém každé ráno. Moje pleť je často na čele vysušená, ale nerada používám mastné krémy, tak jsem se rozhodla vyzkoušet něco nového.


Mléko mi nepříjde ničím zvláštní, dostatečně odstraňuje makeup (oči s ním ale neodličuji, na to mám dvoufázový olejový odličovač). Příjemně voní a pleť nijak nezatěžuje ,nemastí a neobsahuje alkohol, takže by byl i pro oči vhodný.

S pleťovou vodou je to jiné - ze začátku jsem si nemohla zvyknout na konzistenci - je taková olejová - na obrázcích je to možná vidět. Ale oblíbila jsem si jí, pleť dočistí, krásně zjemní a tak nějak rozzáří. Hlavně ji nestahuje jako většina pleťových vod, které jsem měla tu čest vyzkoušet. Neobsahuje parabeny a tak je vhodná pro citlivou pleť.


Po použití obou přípravků je moje pleť sjednocená a hebká, v podstatě nemám co vytknout.

Krém mi vyhovuje, nejsem odborník, ale na mou pleť působí dobře, nemastí, rychle se vstřebává, vhodný i pod makeup.

Máte zkušenosti s touto řadou? A vyhovuje Vám?


Složení čístící pleťové mléko
Složení pleťová voda 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby