sobota 24. srpna 2013

Modrá je dobrá

Rozhodla jsem se pravidelně o víkendu přispívat ukázkou svých nehtů. Poslední cca 2 roky si nehty pravidelně lakuji, v podstatě nedokážu nemít nehty nalakované, a to ze dvou důvodů - nelíbí se mi to a moje nehty jsou náchylné k třepení a lámání, takže díky laku vypadají rozhodně líp a tak nějak drží pohromadě. :) 

Dneska Vám ukážu opět laky od značky Kiko a slibuji, že tímto na nějakou dobu s touto značkou končím ...nákupy byly zkrátka obsáhlejší. 


Tyto odstíny jsou oproti poslednímu příspěvku s broskvovým lakem mnohem lepší. Jedná o odstín 336 Electric (tmavě modrá) a 385 Pastel Blue.  Oba dva kryjí v první vrstvě a na nehtech vydrží 4-5 dnů. Šteteček je u Kiko laků dostatečně široký, dobře zastřižený, takže se lak nanáší velmi dobře. 


Oba dva odstíny modré se mi moc líbí a poslední dobou už jsme je použila několikrát.
Co vy a modrá?

Hezký zbytek víkendu...

5 komentářů:

  1. Ty laky jsou boží. Kde a za kolik se kupujou, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Čechách KIKO bohužel zatím není, žiju v Berlíně. Jinak jsou dostupné ve všech větších městech v Německu.. .a cena různá, myslím, že původní cena je 3,50 Euro, ale já nakupovala vždy, když je měli v nabídce (což bývá naštěstí často :) ) - takže za 1,5 nebo 2 Eura.

      Vymazat
    2. Já chci taky bydlet v Berlíně, to město miluju! Díky za tip na nákup na příští výlet. Jo a nechceš si zrušit to ověřování komentářů? Je to docela opruz.

      Vymazat
    3. Tak že si to ty ;)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby