neděle 14. prosince 2014

INLIGHT Bio zpevňující olej - přírodní kosmetika ze za studena lisovaných bio olejů

Krásný den všem,

měla jsem to štěstí a už podruhé jsem mohla na vlastní kůži otestovat produkty značky INLIGHT.
Tentokrát ke mě zavítal vzoreček Bio zpevňujícího oleje / Organic Firm and Tone Oil.

S přírodní kosmetikou Inglight jsem se setkala přibližně před rokem - bohužel zatím jen ve formě vzorečků a co mi z nich nejvíce vyhovovalo byla čokoládová maska s arganovým olejem. A právě ta byla v obálce spolu se zpevňujícím olejem.



K testování jsem obdržela 5 ml ve skleněné lahvičce. To mě nemile překvapilo, protože otestovat přípravek, kterým je potřeba natřít celé tělo, nebo minimálně určité partie, je rozhodně potřeba mít ve větším balení. Snažila jsem se olejíček při prvním použití šetřit, ale bohužel se mi stejně nepodařilo ušetřit na druhý den. Natřela jsem nohy  a bylo po olejíčku. 

A co jsem z otestování vypozorovala? 

Olejíček na kůži příjemně voní, v lahvičce mi moc příjemně nepřipadal, ale po rozetření je to pěkná relaxační vůně. Rychle se vstřebává a nezanechává mastný film, což je určitě plus, za pár minut můžete hupsnout do peřin, aniž byste se museli bát, že zase musíte prát. 



Olejíček skvěle hydratuje - tzn. že ani druhý den nebyla kůže suchá a napnutá, což v zimě určitě ocení většína z nás. 
Bohužel toho k olejíčku moc dalšího říct nemohu. První dojem je rozhodně pozitivní a takový dáreček by mě jistě neurazil. Zpevňovací efekt není možné pozorovat po jednom použití, ale věřím, že po pravidelném používání by pleť mohla působit zdravěji. 

A co o olejíčku říkají oficiální stránky?

Zpevňující tělový olej 100ml100% bio & geneticky nemodifikovaný
Masáž tělovým olejem patří ke každodennímu rituálu mnoha žen, které vědí, jak o sebe pečovat. Doktor Spiezia namíchal tento účinný zpevňující olej s vysokou koncentrací aktivních rostlinných olejů a bylin. Olej z lískových oříšků, antioxidační zelený čaj, stimulující zázvor a čistící bodlák se tradičně používají jako účinný pomocník při úlevě od zadržování vody, štěpení uloženého tuku, zpevňování a v boji proti celulitidě.

Hlavní složky: zelený čaj, zázvor a lopuch.


Musím říct, že pokud má olejíček opravdu takové blahodárné účinky, tak ho opravdu musím otestovat, Nejvíce mě z celého popisu zaujalo, že složky pomáhají při zadržování vody. S tím bojuji už pár let. 

Navíc fakt, že Přes 2.400 žen, které testovaly tělové produkty ve Velké Británii, zvolilo zpevňující olej Inlight vítězem v kategorii pečujících přírodních produktů, získal tak v roce 2014 prestižní ocenění „Beauty Bible Award“,mě v efektivitě olejčíku ujišťuje.

A krátce k čokoládové masce - skvěle voní, krásně hydratuje a je prostě skvělá. Takže Ježíšku, kdyby si nevěděl, co mi máš ještě nadělit, tohle zaručuje 100% úspěšnost. 



Po zkušenostech s touto značkou ji rozhodně můžu doporučit citlivé pleti. A to jak kosmetiku pro péči o tělo, tak pro péči o obličej. Vyzkoušela jsem tělovou vodu, masku, olejíček a se vším jsem byla na první dojem velice spokojená. 

A kdyby Ježíšek opravdu četl, tak z vánočních balíčků by určitě dokázal vybrat skvělý dárek pro každou dámu. Stačí si určit vůni a výsledek. Osobně se přimlouvám za každý dáreček, ve kterém najdete bio čokoládovou masku nebo právě tento zpevňujcí olejíček.  Není nic lepšího, než obdarovat maminku, přítelkyni nebo kamarádku něčím na zub a něčím pro krásu zároveň. 

Ještě jednou děkuji společnosti  La biOrganica za testování a blogerkám.cz za zprostředkování. 

Máte zkušenosti s touto značkou?
Je pro Vás přívlastek BIO zárukou spokojenosti?

Ing
.


3 komentáře:

  1. Já jsem žádný olejíček ještě nězkoušela. Spousta blogerek o nich pěje chválu, tak už o nich také začínám uvažovat.

    Ráda bych tě pozvala na Vánoční giveaway, která právě porbíhá u mě na blogu: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  2. Co k tomu dodat - Inlight je srdcovka, její balzámy dokonale čistí pleť snad od všech neduhů, hojí se i akné, krupičky a takový ty šílenosti, co se léčí roky. Čokoládovou masku znám taky jen ze vzorečku, voněla božsky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby