středa 6. srpna 2014

Recenze - MISSHA Black Ghassoul Peel-off Nose Pack

Krásný den všem, 

dneska mám pro vás recenzi slupovací čistící masky od korejské kosmetiky MISSHA. O kosmetice MISSHA bylo na blozích už řečeno mnoho. Chystám se i na jejich BB, až zase někdy zavítám do Prahy. Při poslední návštěvě jsem s přivezla právě tuto slupovací masku. Slibuje efektivní ničení černých teček a bílých pupínků, díky síle zázračného černého jílu. A jak je to s ní doopravdy? 




Nejprve něco k velikosti a ceně. Maska obsahuje 50 ml a stojí kolem 350 Kč. Nedokážu odhadnout počet použití, ale předpokládám tak 20. Když se to rozpočítá, tak pak maska cenově vůbec nevychází draho. 

Použití je klasika - po vyčistění pleti nanést na postižené partie - je možné použít na nos, bradu, čelo - v podstatě na všechny místa, kam chcete a je potřeba. Pro větší efekt doporučuji pleť napařit. Pak stačí rovnoměrně rozetřít a počkat 15 minut (já nechávala i 20). A potom už jen masku od spodu sloupnout. 

Při prvním použití jsem dala na několika místech příliš slabou vrstvu a při slupování se trhala. To je potřeba si ohlídat. Ale pak... 

- póry jsou ztažené
- pleť vypadá svěže
- maska nevysušuje
- na sloupnuté masce jsou vidět výsledky :D ...stačí se podívat proti světlu 



Musím říct, že jsem byla opravdu hodně mile překvapena. Maska je opravdu účinná, používám ji jednou týdně a pleť mám potom krásně čistou. Jestli Vás trápí rozšířené póry a černé tečky, tak rozhodně stojí za vyzkoušení. 

Jak vy bojujete proti těmhle neřádům?

7 komentářů:

  1. tak ti teda pěkně děkuju :DD už jsem brouzdala na ebay a mám ji v záložce a začátkem září objednávám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně stojí za vyzkoušení, tak tady nemám ani černý svědomí :D

      Vymazat
  2. Měla jsem podobné masky od jiných značek a super, tyhle slupovací masky mám ráda!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale většinou jsem po nich byla jako sušenka...tahle je ale opravdu moc fajn

      Vymazat
  3. tak už alespoň vím, jestli jí koupit nebo ne :D
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ode dneška na webu https://www.misshashop.cz platí sleva 20% na veškerou korejskou kosmetiku! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby