neděle 25. května 2014

Boxománie - Douglas Box číslo 2

Krásné nedělní odpoledne,

dnes pro vás mám můj druhý Douglas Box. O možnosti získání jsem psala v prvním článku. Z prvního boxu jsem byla nadšená, o druhém to ovšem nemohu říct ani v nejmenším :(.

No, řekněte sami...


Každý box z parfumerie Douglas obsahuje 1 produkt v plné velikosti a většinou 3-4 maxi  testery. 

Tím hlavním "překvapením" měl být tentokrát sprej na vlasy od značky Percy & Reed - Shine & Fragrance - neboli vlasový parfém a sprej pro lesk vlasů v jednom. No, co  tomu dodat. Sprej má 100 ml a stojí 30 Euro. To už samo o sobě se mi zdá neuvěřitelná cena a zajímalo by mě, kdo něco podobného kupuje. A vůně? Zvláštní... Krabička slibuje vůni růže, ale tu si představuji jinak... celkově si asi vůni parfému na vlasy představuju jinak.. Myslím, že sprej použiji maximálně po návštěvě zakouřené putyky :). Jediné, co má velké plus je sladký obal. 



V boxu na mě čekaly dva testery vlastní značky Douglas - šampón a kondicionér (po 30 ml). Ty se mnou určitě vyrazí někam na dovolenou :). Plné balení šampónu 1000 ml stojí 19,90 Euro a kondicionór - 250 ml stojí 9,90 Euro.




Dalším produktem je šampón a sprchový gel v jednom od Davidoff. Ten moc příjemně voní a řekla bych, že je unisex. Víc k němu někdy později. Tester je ve velikosti 30 ml a plné balení má 150 ml a stojí 19,90. 


A posledním překvápkem je tester kůry od Kérastase - Elixir Ultime - pro barvené vlasy. Což mi připadá už trošku jako výsměch, protože nevím, na kterou čtvrtku mých vlasů to mám použít :D. Tester má 3 ml, plné balení by mělo mít 125 ml a stojí 36,95 Euro.


Tak co vy na to? Já jsem upřímně řečeno zklamaná, nic z věcí bych si sama nakoupila, tester mi připadají celkem o ničem a vůbec.. celý box se mi nelíbí. Dříve také nebylo pravidlem nějak box zaměřovat, ale poslední měsíce je tomu tak - minule nehty, teď vlasy - bojím se, co bude příště .....

Krásný zbytek víkendu 




27 komentářů:

  1. Já bych ho aji zkusila ale tento se mi taky nějak nelíbí :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nejprve jsem si říkala, že bych do něj šla, ale taky se mi to vůbec nelíbí. Nevyužila bych jedinou věc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hrozný, já plánuju ještě vydržet na ten třetí a pak odlhlašuju...a měsíc na to tam určitě bude samá super dekorativka :D :D

      Vymazat
  3. Zrovna tento box sa im veľmi nepodaril, no jasné šampón a sprcháč sa hodí vždy, ale čakala by som asi trošku viac od boxu z Douglas.
    Rozmýšľam, že by som do neho išla, ale tento sa im naozaj nepodaril.. Aspoň jednu vec mohli dať z dekoratívky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že příště už fakt bude něco, u čeho si můžu říct wau... :/

      Vymazat
  4. alespoň nemusím být zklamaná, že to u nás nemáme :)) a jsem tedy zvědavá na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt :D zatim žádný zázrak... ono když si vezmu, že je to jen jeden produkt v plné velikosti a čtyři testery, tak taky nic moc... a v příštím má být jako plný tohle : poznává už někdo? já nemám tušení (pod tím pexesem dole) https://www.douglas.de/douglas/index_c0066.html?query=box&doSearchSeo=TRUE

      Vymazat
  5. Mně se tenhle box naopak líbí, kdyby nestál 15euro, asi bych čekala, jestli se neuvolní Abo, ale asi to je sázka do loterie. Jeden jsem si koupila přes E-bay, protože tam byl zrovna muj oblíbený krém Collistar, ale za tu cenu si radši koupim něco, co se mi opravdu bude hodit. Ale můžeš později napsat recenzi na ty šampony Douglas:D Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělám, Abo nejlepší koukat mezi 15. a 20., kdy ty boxy rozesílají, to se občas něco uvolní...Šampony vypotřebuju, ale toho smraďocha za 30 e asi ne... asi poputuje dál ...

      Vymazat
    2. Vidíš...já bych byla zklamaná z laku na nehty, nějak na ně nejsem, mam tady úplně novej Chanel (jednou jsem s nim lakovala neteři tlapky) ale zatim se mi nehodil, prostě úlet. Ale za vlasovou kosmetiku utrácim nejvíc:)

      Vymazat
    3. Me by potěšily spíš krémíky nebo dekorativka......tak se nechám překvapit příště... pak můžu předat štafetu a říct, kdy se odhlašuju a třeba to chytíš....

      Vymazat
    4. Já si počkam, až budou zase na e-bay nějaké zajímavé:D Za 15euro si radši zajdu k Číňanovi na bufet a budu mít z toho lepší pocit:D

      Vymazat
    5. To je taky fakt :D já teďko pořád čekám na nějakou akci na ty Lancome krémy v Douglesu nebo Müllerovi a nic..

      Vymazat
    6. https://www.douglas.de/douglas/Pflege-Gesicht-Sets-Lanc%C3%B4me-Hydra-Zen_productbrand_3001002131.html

      Vymazat
    7. Jsem slepoň, díííík :)

      Vymazat
  6. https://www.douglas.de/douglas/Make-up-Lippen-Lip-Gloss-Est%C3%A9e-Lauder-Nagelmakeup-Nagellack-MIni-%2B-LIp-Gloss-Set_productbrand_3001002455.html

    To jsem si taky objednala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vidět, že při hledání v douglas e-shopu mám velké mezery..no, příští týden je výplata,,,takže ... :)

      Vymazat
    2. Taky na ni čekam:D Snad už bude ve středu, když je ten svátek. Ha ha...

      Vymazat
  7. A lak nikde, viď :-)) mně to nepřijde úplně špatný, ale je to tím, že vlasy poslední dobou musím docela řešit. Jinak si umím představit i produkty, které by udělaly radosti víc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nejhorší, většinu využiju, ale mohlo by být líp...a laky už nemůžu, chudinky tam leží a ani se na ně nedostane ..ale je fakt, že na druhou stranu je ještě spousta barev a odstínů, které mi chybí :)

      Vymazat
  8. hmm nic moc, nic co by me potesilo. I se mi zda, ze je tam toho malo a pak je tezke, aby se trefili par produkty cloveku do vkusu.. Skoda:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO hlavně tím zaměřováním je to takové na jedno brdo...

      Vymazat
  9. ten parfém stojí už jen za ten obal!!!brala bych ten box hned jen kvůli němu!!!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  10. Mě by třeba zas zklamal ten s těmi laky na nehty no :D protože já si svoje nehty koušu (jsem prase, ale nevim, jak se toho zbavit :D), takže mě by zas udělal větší radost tento - ačkoliv teda taky nic moc noo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, kousání nehtů...to jsme měla taky, ale jenom na základce, pak mě to nějak přešlo.. možná zkusit takový ty hořký laky, co jsou přímo proti kousání nehtů.. zkoušela si?

      Vymazat
  11. A přitom obaly vypadají strašně lákavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby