sobota 29. června 2013

Jak se pravidelně odhodlávám



Znáte to? Nejhorší  je začít. Já se asi posledních půl roku snažím chodit cvičit...ale ještě jsem nebyla. Takže se pravidelně odhodlávám chodit pravidelně cvičit.

Občas si říkám: „Vždyť můžu pravidelně cvičit doma, ušetřím čas a peníze“. Už se ale znám, vydržím to den, dva, maximálně týden a pak se mi prostě nechce. Takže cvičením doma se těch tukových zásob na horší časy prostě nezbavím...



Úprava jídelníčku  - je neméně důležitá.To ovšem zamítám rovnou, jednak jsem příliš líná na to, abych si připravovala denně jídlo na druhý den do práce, a hlavně:  Všechno, co je nezdravé, patří mezi mé oblíbence! – takže prostě nedokážu žít bez čokolády a slaných dobrot. Úpravou jídelníčku tedy já vysněné postavy určitě nedosáhnu. 


Pro mě jediná přijatelná alternativa je prostě začít chodit pravidelně cvičit – protože, když už začnu, tak to poctivě dodržuji. Ale to překonání se a poprvé tam vkročit...


Dneska se jdu optat na podmínky ve fitku, které mám relativně blízko. A v nejlepším případě si rovnou koupím měsíční permanentku  a pak už prostě půjdu...snad mě alespoň ty vydané peníze přesvědčí a donutí.


Držte mi palce


Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby