sobota 22. listopadu 2014

Zase o krůček blíž ke zdravé pleti - Cleanance gel Avène

Krásný den,

jak jistě víte, můj boj s problematickou pletí stále není u konce. Stále zkouším najít ten zázračný lék, který mě mého utrpení☺ (přeháním trošku) zbaví. Nejprve o tom jaká je moje pleť - normální až smíšená - pod smíšeným rozumějte problematická, nikoliv přímo mastná. Dělají se mi zanícené pupínky a černé tečky, které bohužel nenechám jen tak bez povšimnutí. Čímž se tvoří další zanícené pupínky  - začarovaný kruh.



Obecně prvním krokem ke zdravé pleti je pleť čistá. Proto každý večer pečlivě odličuji makeup (někdy ihned po příchodu domů). Oblíbila jsem si čistící gely, které očistí pleť a zároveň odlíčí makeup. Ten používám pak rovnou ve sprše a poté pleť dočistím nějakou micelární vodou.

Jednoho krásného dne na mě v emailu vykoukla výzva na testování čistícího gelu Cleanance od Avène. Ihned jsme reagovala a tramtadadá...bylo mi potěšením zkusit čistící gel na vlastní kůži a vytvořit recenzi pro Blogerky.cz.

Nejprve oficiální informace z internetových stránek Avène:


Jemně odstraňuje nečistoty. Obličej a tělo.


Příznivé účinky
- Čisticí: Jemně čistí vaši pleť díky své jemné čisticí bázi.
- Zmatňující: Monolaurin (patentovaná látka) reguluje nadbytečnou tvorbu kožního mazu.
- Zklidňující: Termální voda Avène zklidňuje a působí proti podráždění. Zanechává pleť čistou a osvěženou.
Složení: 

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). WATER (AQUA). SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE. ZINC COCETH SULFATE. POLYSORBATE 20. SODIUM COCOAMPHOACETATE. CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL. PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. GREEN 5 (CI 61570). CITRIC ACID. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL LAURATE. SODIUM BENZOATE. SODIUM HYDROXIDE. SODIUM SULFATE. YELLOW 5 (CI 19140). ZINC GLUCONATE.


A teď moje zkušenosti: 
Gel jsem používala přibližně tři týdny. Čas dostatečný na to, utvořit si na výrobek názor. 
Používala jsem gel většinou večer, občas i ráno - a to na obličej, krk a dekolt. 




Celkově nemám ke gelu žádnou výtku, mé problematické pleti vyhovuje (moje pleť není přímo mastná, spíše normální a suchá, ale s velkým sklonem k tvorbě pupínků a černých teček). Gel mě nevysušoval, dokáže odstranit zbytky makeupu, příjemně voní a nezanechává pleť napnutou. 

Kosmetiku Avène znám už dlouho a mám v ní důvěru. Především proto, že se jedná o lékárenskou značku. Ta nikdy nenadělá neplechu. Neříkám, že musí vyhovovat každému. To rozhodně ne, ale nemůžete s ní šlápnout až tak vedle. Více než 300 klinických studií potvrzuje účinnost termální vody Avène, která je obsažena v produktech značky Eau Thermale Avène. 
Gel mě obecně moc mile překvapil,  mám v plánu dokoupit micelární vodu a nějaký krémík na hojení. 

Co Vy a Avène? Máte nějaký oblíbený výrobek? 


5 komentářů:

  1. Já mám přesně tento gel a používám ho už přes rok. Celkem mi vyhovuje, ale na moje pupínky bohužel nemá žádný účinek. Na citlivou pleť je ale super! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pupínky taky nezmizíkuje, ale pleti vyhovuje, nic nezhoršuje a už i to považuji u problematické a citlivé pleti za super výsledek :)

      Vymazat
  2. taky ho mám a je super, jen by nemusel smrdět jak jar sensitive =D pokud nevíš jakou kosmetiku, tak ti doporučuju Clinique jsou to opravdu přebornící =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jar nepřipomíná :D a o Clinique já něco vím : http://mysmallhappinesses.blogspot.de/2014/06/clinique-set-aneb-prvni-pozitivni.html, myslím, že zrovna ty si mi říkala, že v ČR na stránkách nemají tu diagnostiku pleti...

      Vymazat
  3. Taky jsem ten gel mela, ale dvojnasobne baleni, bojovala jsem s tim rok, ke konci docela hodne vysusoval, i kdyz z pocatku jsem z nej byla nadsena. Pred mesicem jsem byla v Plzni na kosmetice a koupila jsem si tam odlicovaci olej + serum k odliceni od Babor, je to neco uzasneho...voni to krasne...jeee...:D Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby